понедељак, 25. август 2008.

Dobro dosli !!!

Nocas sam zaspala sa mislju o pravljenju bloga......osvanula sam sa istom...i eto,dovoljan znak da je vreme za isti !
Za sve koji me ne znaju,da se predstavim...
Zovem se Katarina,imam 31.godinu,udata sam i imam troje divne dece...
Celog zivota sam imala neopisivu potrebu da se kreativno izrazim,nekada je to bilo samo crtanje,pisanje pesama,nekada samo pevanje....najcesce sitne rukotvorine,silna prekrajanja,aranziranja i sl....bas sve sto je moglo da se uradi rukom a da bude savrseni plod moje maste,me ispunjavalo...
To je bilo u mojim devojackim danima....potom su usledila deca,mnogobrojne obaveze,i mnogo manje vremena za mene samu...tako da sam svoju zelju za stvaranjem transformisala u neke druge vidove trosenja energije....sa decom nikada nije dosadno..hihihhiii
Sada su svi vec malo porasli...i ja sam se nedavno dala u potragu,za nekom zanimacijom koja mi ne bi bitno uticala na svakodnevicu,a koja bi me ispunjavala...
Slucajno,setajuci po netu,naleteh na slike divnog nakita,fantasticnih figurica...i ostalih mnogobrojnih drangulija....i to mi je privuklo paznju...
Tako mi se desio"FIMO"....bila je to ljubav na prvi pogled,i kada sam ga porucila ,i prvi put uzela u ruke,mastajuci o narukvici...sve moje sumnje bile su rasprsene,i potraga obustavljena...To je bilo to !Par dana neopisive inspiracije i zelje za istrazivanjem novog,a tako privlacnog...urodili su plodom !Napravila sam nekoliko narukvica na koje sam i danas ponosna....moram reci da sam se sa velikom mukom rastala od njih,ipak prvu sam sacuvala za uspomenu...to je prva na slici,braon,imitacija drveta....moja prva narukvica od fima...

Jos jednom,pre nego zavrsim ovaj post sa slikom,da vam pozelim dobrodoslicu na moje stranice,nadam se da cemo se lepo druziti,i zajedno uzivati u carobnom svetu maste i sitnicama koje zivot znace.
Welcome,into my piece of world!!!
Do kuckanja...srdacan pozdrav od Katty!

3 коментара:

tamaris је рекао...

Draga moja Katty,tako mi je drago da si napravila blog.
Dobrodošla medju blogere!!!
Ljubac...

saska је рекао...

Divan pocetak!

lacrima је рекао...

Malo kasnim
ali evo i mene da ti pozelim sve najbolje i da nastavis tako.