понедељак, 25. август 2008.

Katty,u akciju !!!

Posto sam se fino snasla protekle veceri,i napravila ovaj blog,red bi bio da ga sada i napunim nekim slicicama i ubacim moje drage prijatelje kreativce,kako i dolikuje !
Za pocetak,podelicu sa vama svoju radost,vezanu za divno desavanje na forumu sajta MOJ RUCNI RAD,gde sam aktivni clan od njegovog nastanka,i jako sam srecna zbog toga.
U pitanju je SWAP,forumska razmena,u kojoj smo svi imali zadatak da izvucemo sebi para,kome cemo napraviti i pokloniti nesto lepo,i nasih ruku delo....
To se odusevljenje ne moze opisati,definitivno ...to me navede na razmisljanje kako deca u nema nikada ne porastu,uvek ostaju deca....
Svi su se radovali,svi su zadovoljni poklonima,euforija jos traje...divno,jedva cekam sledeci swap !!!
Meni je za swap pripala draga koleginica Tamaris ! Isprva sam se jako obradovala,jer uvek u njenim pohvalama za moje radove osecam iskreno odusevljenje,bas iskreno,a jos uvek mi je to veeeeliiiki podstrek.A potom sam se zabrinula...kako da napravim nesto tako lepo i atraktivno,dostojno NJE?Lomila sam se i predomisljala,pravila komplet..pa pravila novi...sve u strahu da joj se ipak nece dopasti,dok mi nije sinula ideja !!!Napravih joj kais!!!Ceo dan sam odvojila za to...ja kad nesto radim ,onda stvarno radim,a bio mi je zadnji voz da sledeceg jutra saljem...Dobro ,ne bas zadnji,ali me je vise hvatala panika,hihihii.
Uglavnom,i moji klinci su se odusevili poklonom za Tamaru,100 puta su pipnuli...a ja sam bila presrecna,tonuci u onaj prelepi osecaj ,kada ste sami toliko zadovoljni onim sto ste uradili,da vam je tesno u grudima...hihihii



Sada da se pohvalim i ja ,ja sam poklon dobila od nase drage Nene 3130,obradovala sam se do suza...bas sam se raznezila...Sve je bilo prelepo upakovano,svim mojim klincima je Nena spremila po poklon,a meni jednu od svojih divnih slicica od presovanog cveca.Nazvala sam je "Put nade",i smestila je u svoj radni kutak...pogled na nju ulepsava mi dan...HVALA NENO!
Dokazni materijal.....naravno slike....heheehe



To bi bilo to ,sto se poklona tice....
Razmisljam,da vam pokazem neke slike mojih radova...ali me muci sto ih vec sve znate napamet,a danima nisam nista novo napravila...hmmm...
Ipak,stavicu neke slicice,mojih omiljenih,za one koji ce se na ovoj stranici,mozda prvi put sresti sa mojim malim majstorijama...
Za pocetak,neki stariji radovi...






I neki noviji radovi....





Obaveze zovu...a ja bih se sada ovde raspisala ,do sutra...
Do kuckanja...
Srdacan pozdrav od Katty !!!




2 коментара:

tamaris је рекао...

Moram da ponovim i ovde da jednostavno OBOŽAVAM svaki tvoj komad!Svi su nekako nežni,skroz posebni i imaju dušu,deluju skroz živo!!!
A što se poklona tiče,draga moja nisi mogla ništa bolje i lepše da smisliš.Toliko sam zaljubljena u svoj kaiš,da i kad ga ne nosim,stoji okačen tu negde i redovno bacam pogled na njega!

Cajka је рекао...

Katty, zaljubila sam se u Vaše zelene minđuše. Deluju prilično viktorijanski.