среда, 22. октобар 2008.

Novotarije...

Bas sam bila vredna ovih dana,i bas sam zadovoljna rezultatima...jedino zalim sto nemam vise vremena da prosirim asortiman i ispunim sebi jos neke zelje, da probam nove stvari...uglavnom,ovaj mokume gane me opcinio,tehnika je nevidjeno zanimljiva..mozete se igrati i igrati...i efekti su sjajni...
A sa druge strane,toliko su me obradovali komplimenti koji su stizali za snale,pa sam napravila jos neke,nove...bila sam ubedjena da ih niko vise niti voli niti nosi...hmm,prevarih se...bilo kako bilo,hvala vam svima od srca na podrsci,na divnim komentarima...i na tome sto ste uvek tu da podelimo zajednicku ljubav prema lepim i kreativnim stvarima...Do kuckanja...srdacan pozdrav od Katarine !!!










1 коментар:

Nena3110 је рекао...

Savrsene su Ti ove novotarije. Upravo se divimo moja ujna i ja, odusevljene smo Tvojom umesnoscu. Zlatne ruke imas.