четвртак, 02. октобар 2008.

"Slatki zalogaj ljubavi"

Nakon zavrsenog konkursa na divnom forumu sajta"Moj rucni rad",predstavljam vam moj rad sa kojim sam ucestvovala .Tema je bila "crno bela igra".Konkurencija je bila izuzetno jaka i neopisivo sam srecna sto sam deo takvog kreativnog tima,i sto sam osvojila drugo mesto na ovom konkursu.
Svoj rad sam nazvala"slatki zalogaj ljubavi" ...prsten u kasicici simbolise ljubavnu ponudu,slatku kao ovo parce torte...jer sta ima sladje i lepse od ljubavi,zar ne?Pomalo je "andjeoski" bela...pomalo "djavolski"crna..ali uvek zacinjena vatreno crvenom,kao krv..kao srce...kao ceznja...vecita igra,ta divna ljubav...
Uprkos kritikama koje sam dobila,stigli su i mnogobrojni, vise nego pozitivni i lepi komentari...i zelim ovim putem da se zahvalim svima koji su osetili poruku i toplinu,videli nesto lepo u mom radu i glasali za mene.Sta od toga moze biti veci motiv za dalji rad...!?Hvala vam svima,od srca !Da ne gnjavim vise...slika govori vise od svih reci...predstavljam moj"zalogaj ljubavi"...Do sledeceg kuckanja,srdacan pozdrav od Katty !!!

7 коментара:

SCARY је рекао...

Cestitam na zavidnom uspehu na konkursu...rad je izuzetan i pokazuje svestranost tehnike kojom se bavis

tamaris је рекао...

čestitam ti draga moja,rad je više nego fenomenalan!!!kao što scary reče,svestranost,ja bih samo još dodala genijalnost!!!
toliko,ali toliko mnogo duše u svemu što dotakneš.......
kisssssssssssss

Radica је рекао...

Cestitke od srca, navijala sam za tvoj rad od prvog glasanja!
Samo napred, hocemo jos!!!

Drangulije је рекао...

Predivno izgleda... Jako lepo odredjeno... Stvarno.
Bas mi je drago sto si postigla tako visok uspeh...

olgica је рекао...

vrlo interesantan i lep rad. svaka cast i cestitam.

Katty је рекао...

Hvala vam svima,od srca ! Srecna sam sto vas poznajem !KISS

ljilja је рекао...

Ovo je prelepo... Ostala sam bez reci...