субота, 25. октобар 2008.

SWAPIC

Jos jedan swapic je uspesno obavljen na nasem divnom forumu...za one koji ne znaju,radi se o forumu sajta Moj rucni rad...i ponovo su utisci neverovatni a pokloni prelepi...ma sta prelepi,preslatki,da daaa...posto je tema ovog swapa bila "COKOLADA",i sve napravljeno i poklonjeno je u choko fazonu....Nadam se da nas prijatelji nece "izgrickati" dok sa ponosom budemo nosili nase poklone..hi hi hi...
Poklon sam dobila od drage virtuelne prijateljice Dane,koja se bas potrudila jer je komplet koji mi je napravila vise nego lep,legao mi je odmah,tim pre sto sam strastveni ljubitelj cokoladnih djakonija....
Ja sam imala tu cast da "slatkisima"darujem mog veoma dragog prijatelja sa foruma,Scary-ja....u prvi mah mi je bilo tesko da poverujem da sam bas njega izvukla,a onda dilema,sta napraviti....automatski sam otpisala "nakit"...i mislila dok mi nije sinula strasna ideja....ispostavilo se i da je bila odlicna,posto se moj drug jako obradovao poklonu.Kao zacin,u ovaj cokoladni ram stavila sam sliku njegovih andjela...
Eto,da ne duzim vise...ostavljam vam slicice da uzivate u nasim "slatkisima"...
Do sledeceg kuckanja.....veliki pozdrav od Katty !



4 коментара:

SCARY је рекао...

Dobila si divan poklon...a ja sam se svom toliko obradovao da je tesko opisati!Imas zlatne ruke,darovite...samo nastavi!
Caos!

joe* је рекао...

katty super swap!!!

Drangulije је рекао...

Odlican ram (svaka cast na ideji i kreativnosti)... kao i Danielin poklon...
Samo mogu da kazem- sve pohvale za obe!

Nena3110 је рекао...

Ovo je tada bio nabolji i najoriginalniji swap.
Dolazi Bozic, vreme mirenja i prastanja, oprosti zbog gorcine koju sam Ti prenela, dugo me nece biti, verovatno ni na Bozic.
Zbogom Katty!