недеља, 02. новембар 2008.

Fimo i ja ...nesto novo...


















18 коментара:

tamaris је рекао...

predivno,preslatko,preromantično...

SkypeMe је рекао...

cute gift
Let your blog readers find you easily.
And let your blog be popular anywhere soon.
http://skycape7.blogspot.com/2008/11/sky-cape-shorts-to-skype.html

joe* је рекао...

katty shta da ti kazem.
sve si bolja i bolja!

SCARY је рекао...

Katty,postajes strasna majstorica...srca su predivna,cvetni motivi su kao san...bravo!!

mima је рекао...

Dvino je sve,vec rekoh brosic i cvetni bookmark su me skroz odushevili!I moram da kazhem da mi se jako svidja ova slicica mindjusica na dzepu farmerki,tako se lepo uklapa :)

Radica је рекао...

Ne mogu da diiiissseeemmmm od oooodusenljenjjjaaaaa.....Ti si ,bre, `supermenova zena`( novi izraz koji sam smislila za Tebe povodom ovog fantasticnog resenja za moj satic!!!!)
Ne znam sta je lepse - fimo je TVOJ!
Bravo!

Danijela је рекао...

Zaista,ne znam sta je lepse i sta bih odvojila kao favorita.
Sve je prelepo.
Napredujes brzom brzinom.Svaka cast!

Katty је рекао...

Jao,kad pre stigoste samo da ostavite ovolike komentare...hvala vam svima,polaskana sam i presrecna zbog toliko divnih reci i novih prijatelja...Radice,ponavljam,bilo je zadovoljstvo...poseban poljubac veceras za tebe saljem...do kuckanja...he hee....svidja mi se novi nadimak..baass...!!!

Drangulije је рекао...

jao, sta ja sada da kazem, pored svih ovih pohvala... (kada kasno stizem, eto)...
sve je odlicno ispalo. ideje su bas dobre... (a o relaizaciji prosto nemam reci koliko je dobra)
POZzzzZZ!

Zoricina radionica је рекао...

Sat je jako lep,a bookmark-ovi ne znas koji je lepsi.Oglica na satenskoj traci je fantasticna:)
Sve je jako lepo!

Ангелина је рекао...

svaka cast,sve je prelepo, posto smo u istoj trojnoj situaciji, moracu kod tebe na casove- kako pronaci vreme za sve!!!

Cajka је рекао...

Svratim na blog da vidim šta se izdešavalo kod drugih ljudi i vidim da se svašta dešavalo.

Fantastično je ovo novo što si napravila. Izgleda kao porcelan.

Nena3110 је рекао...

Savršeni i tako originalni radovi!

Nena3110 је рекао...
Аутор је уклонио коментар.
Nena3110 је рекао...

Uklonila sam ga zato što sam ga greškom duplirala. Sorry!

Katty је рекао...

Hvala vam puuuunoooo,divni komentari,prosto neverovatni...Veeeliki pozdrav za sve....moracu i ja da nabacim jedan chatic pa da se kuckamo.,he hee...

Анониман је рекао...

Oh, koliko romantike u ovim radovima, boje su super, nezno poput oblacka))
Odusevljena sam jako!!!

Biljana је рекао...

Divan osećaj za boju!!!
Svaka čast, moj favorit su obeleživači za knjige! I minđuše! I ogrlice! I zeleni komplet... ma sve