среда, 07. јануар 2009.

Malo nakita....










9 коментара:

Škrabalica је рекао...

Sjajno je sve, od prvog do poslednjeg!

Katty је рекао...

Hvala Ti ,Skrabalice !
Sve najbolje u Novoj godini !
pozz....

Danijela је рекао...

Sve je prelepo,ali ova ogrlica za Sanju...meni oduzima dah :)
Prelepa je.

Nena3110 је рекао...

Prelep nakit, svaki komad je savrsen.

Radica је рекао...

Vec sam Ti rekla - sve lepse od lepseg!
Bravo i samo nastavi da nas odusevljavas!

A3-handmade је рекао...

Divno zaista, kombinacije boja, materijala... Sve.

Cajka је рекао...

Katty, drago mi je što napokon vidim neke nove stvari, a još mi draže što mogu da kažem da su prelepe.

Posebnu pažnju bih obratila na ogrlicu sa jin-jang znakom jer u jednoj knjizi o istoriji nakita se nalazi veoma slična ogrlica. Oblikom je skoro ista, ali ta je čelična. Zato nisam mogla da ne zapazim ovu tvoju.

Katty је рекао...

Hvala ti draga koleginice Cajka !
Jel ti to ozbiljno za ovu musku ogrlicu....he he...a kako da vidim ja to....jel moze da se nadje na netu...?Unapred hvala !
Odoh do tvog bloga...imam osecaj da cu opet da se raspametim malo...a?Kiss...

martita је рекао...

fantastic! :)