среда, 07. јануар 2009.

Posle duzeg vremena...noviteti...

Auuuuu...izgrdise me mnoge koleginice ...i to sa punim pravom !
Pa ovde se stvarno nahvatala "paucina"...mama miaa.... od kad nisam bila na rodjenom bligu,hi hi hiii...
E,pa posto sam sa pravljenjem poklona zavrsila bar za ove praznike,sada cu malo da se pohvalim novim slicicama...
Zelim samo jos jednom,i ovde,da se zahvalim dragim drugarima sa foruma sajta Moj Rucni Rad ,na divnim i ohrabrujucim komentarima,ne znam da li bih ovako napredovala da nije vase podrske,lepih reci i naseg divnog druzenja.Hvala vam svima !!!
A sad slicice...fimo i ja...i noviteti iz moje male radionice !






















4 коментара:

Nena3110 је рекао...

Zadivljena sam, sve je prelepo.
Bila si vredna, treba redovnije ovde da stavljas svoje radove.

Drangulije је рекао...

Prelpo kao i uvek od tebe!
Samo tako nastavi...

mima је рекао...

Nema te nema i onda odjednom BUUUUM!Slog da te strefi koliko lepih stvari na jednom mestu...ponovicu da sam odusevljena braon ogrlicom,a avionce me kupilo skroz,sitnicarko :*

martita је рекао...

I adore sweets and christmas things... you have big talent!