среда, 06. мај 2009.

Zeleno...volim te,zeleno !



Ovo prolece,iako pomalo nesigurno i sareno,malo kise ,malo Sunca...svakako budi mastu i pozitivno utice na inspiraciju.
Dok sam birala divne zelene liscice,okupane prvom jutarnjom rosom, za neki sasvim drugaciji projekat,sinula mi je i ideja za ovu ogrlicu.
Utisnula sam liscice u svezu glinu da preslikam teksturu,dalje izrezivala i oblikovala po potrebi,i nakon pecenja patinirala sam ih sve akrilnim bojama.Izgledaju kao prave ,zar ne?
Nadam se, da ce vam se svideti i posluziti jos nekome kao dobra ideja.
Do sledecih radova,srdacan pozdrav od Katty :)))

11 коментара:

Mila је рекао...

Zaista izgledaju k'o pravi. Prelepo! Jako mi se sviđa kombinacija sa lancem. Sjajno, zaista!

Donda је рекао...

Neverovatno! Nesto slicno sam i ja imala na umu i mislila ovih dana da napravim (lisce )!Ali kad vidim kako si ti to uradila, drago mi je da ja nisam, jer mislim da ne bi izgledalo ovako divno kao ovo tvoje.Draga Katty ogrlca me je zaista odusevila, patiniranje je ispalo odlicno, divno si ukombinovala cvet i listice s bakarnim lancicem!Bravooo!

Katty је рекао...

Hvala vam veliko !***
Mojoj sreci nema kraja kada pohvale dolaze od dve umetnice kao sto ste Vas dve:)))
Donda,draga,ja sam sigurna da bi Tvoje lisce izgledalo jos bolje....zatooo,na posao,odusevi nas ponovo :)))KISSSSS

Dana је рекао...

Fenomenalni listici! Prosto osetim teksturu i svezinu.Bravo!
p.s:jos i taj naslov:Zeleno...Kao da sam ga ja pisala :)

Drangulije је рекао...

Eh... videh ogrlicu i na forumu...
Ne znam kako da iskazem svoje odusevljenje. Prosto sam zanemela...
Eto... samo cu toliko da kazem!

SCARY је рекао...

STRASNO...prolecno...lepo i inspirativno...kada se prolece uplete u umetnicke prste,to bas ovako izgleda...

Little Glory је рекао...

Divna je Katty, pomenula sam i na forumu, ostavila me je bez teksta!

RadArta је рекао...

Draga moja , šta novo reći ...tvoja kreativnost i genijalnost opčinjava ...

magrit је рекао...

Sjajno !
Zeleno, pa jos i lisce ... ko pravo sa vrata sumske kraljice :)

Nena3110 је рекао...

Nemam reci, svaki komad lepsi od predhodnog, mislim da ces postati najbolja u ovome od svih za koje znam.

martita је рекао...

I like nature in jewellery... gorgeous work!